mandag 24. mars 2014

Den første kvadratmeteren er snart heklet

Da har jeg heklet over hundre blomster. 
Og det var en sann fryd å legge de utover kjøkkenbordet i formiddag. 
Jeg glemte at det ikke er så bra lys for å ta bilder på kjøkkenet. 
Men jeg hadde ikke så lyst til å flytte på de. 
Her er resultatene. 
Jeg har ennå ikke brukt alle fargene som skal være med, 
så teppet vil se annerledes ut når det er ferdig.
 I kveld skal jeg låne copic-tusjene til datteren min, 
og få tegnet ned noen av mønsterene jeg har laget.
Kanskje jeg får lagt det ut i morgen. 
Ha en fin dag! 
Alice
The first square meter is almost made

I have made more than a hundred flowers now. 
And it was a true delight to lay them all on the kitchen table this morning. 
I forgot that the light in the kitchen is not very good for taking pictures. 
But I did not really want to move them. 
Here is the results. 
I have not yet used all of the colors, 
so the blanket will look different when it's finished. 
 Tonight I will borrow some copic markers from my daughter, 
and put on paper some of the patterns I created. 
Maybe I'll get it posted tomorrow.
Enjoy your day!
Alice










4 kommentarer:

  1. Marvellous! The use of colour, yarn and pattern is really unique!

    SvarSlett
  2. Thank you Pigtails! I have worked with this combination of yarn for a while now. There is an additional challenge, but gives a special look.

    SvarSlett
  3. Thank you conestasmismanitas! :)

    SvarSlett